PDS, maar ook andere “rare” klachten.

Geachte,

Ik heb de diagnose PDS gekregen. Opzich kan dat best wel zo zijn, maar ik ben niet echt gestresst. Ik ben denk ik meer gestresst door het feit dat ik dit nu heb en constant buikpijn heb. Ook heb ik soms periodes dat ik erg veel vieze scheten moet laten. Daarnaast sta ik elke ochtend op met dezelfde buikpijn en moet ik eerst scheten laten voordat ik de dag kan beginnen haha. Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik last heb van een stinkende urine of geslachtsdeel (man). Het ruikt naar een soort visgeur. Ik ben hier voor naar de huisarts gegaan en die heeft gekeken en een plastest gedaan maar daar kwam niks uit. Hij zegt dat er niks raars is te zien. Toch is het voor mij wel irritant dat het constant deze geur af geeft terwijl mijn hygiëne erg goed is. Heeft dit wat te maken met PDS (want deze problemen kwamen tegelijkertijd) of kan dit toch wat totaal anders zijn wat dus ook deze "darm" problemen veroorzaakt.

Reageer

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen

Reageer
Reageer op: PDS, maar ook andere “rare” klachten.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief