Zoeken Vraag het forum

PDS achtige klachten i.c.m. andere (niet relevante) klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BSam

Allen,

Sinds een week of 3, 4, heb ik last van PDS achtige klachten;
    [ul]
    [li]- gootsteengeluiden[/li]
    [li]- wisselende ontlasting. (keihard, superzacht (tot zelfs diaree), 2 keer per dag, soms niet, etc)[/li]
    [li]- na het eten accuut het gevoel dat ik honger heb
    [li]- pijntjes in mijn linker én rechterzij. Deze verdwijnen na bijvoorbeeld ontlasten of ‘ontluchten’.
    [li]- extreme verergering van winderigheid.
    [/ul]

Daarnaast heb ik ook nog de volgende klachten en ik wil graag weten of het enige relevantie heb t.o.v. mijn PDS achtige klachten;
    [ul]
    [li]- veel boeren[/li]
    [li]- exceem, droge huid, heel veel jeuk over het hele lichaam[/li]
    [li]- duizeligheid, het gevoel dat als ik mijn hoofd beweeg ik me er na een aantal seconden pas bewust van wordt dat er gedraaid is[/li]
    [/ul]

Verder is het misschien goed om te vertellen dat ik op dit moment erg veel last heb van maagzuur en heb op dit moment ook een afspraak voor aankomende maandag in het ziekenhuis voor een gastroscopie.
    Ik verwacht dat daar een afwijkende werking, op wat voor manier dan ook, van mijn maag uit gaat komen. Ik gok op een maagbacterie. Dankzij deze grote hoeveelheid maagzuur is waarschijnlijk mijn slokdarm beschadigt geraakt, en hier wordt nu gelukkig naar gekeken.
    Overigens ben ik een man van 21 jaar oud.

Hebben jullie enig idee of deze symtpomen aan elkaar gerelateerd zijn?

Alvast bedankt,

B

2 reacties
    Reageren
    BSam

Wat ik nog vergeten ben; ik ben bang dat ik misschien SOA (HIV/AIDS) achtige symptomen vertoon, aangezien ik nergens kan vinden wat hier nou werkelijk de symptomen van zijn. Kan iemand mij dit uit mijn hoofd praten of is er wel degelijk een rede om te geloven dat dit het geval kan zijn?

B

Reageren
    Tandor1

Je maagklachten (misschien veroorzaakt door een bacterie zoals je zelf aangeeft)kunnen heel goed de oorzaak van je klachten zijn. Voor HIV/AIDS zie ik in ieder geval geen aanwijzingen in de klachten die je hebt. Maar dat weet je zelf ook, je hebt het immers over PDS achtige klachten.

De symptomen van HIV en AIDS kun je makkelijk op internet vinden.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hiv#Ziektebeeld

http://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/hiv

Reageren
Reageer op: PDS achtige klachten i.c.m. andere (niet relevante) klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.