Home / Maag & darmen / Klachten buik
Dat ik geen rare ontlasting heb is wel een goed teken dus dat er niks ernstigd is
En zeurende pijn in de middenbuik dus niet helemaal onder maar niet boven, wat zijn de oorzaken daarvan
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, want ik ga der vanuit dat je voornamelijk op John zijn reacties wacht, maar ik kan me wel herkennen in dat slechte slapen, als ik dan zo'n bak pasta naar binnen zou eten krijg ik inderdaad gegarandeerd ook last van mijn maag.
ik als bijstander met 0 medische kennis denk ook dat je je eetpatroon en slaapschema voorop moet zetten man (ik zelf namelijk ook..) you got this!
Dankje!! Het is zo ik ben een hypoconder en ik ben niet gewend last te hebben van iets. Ik denk snel aan een tumor
In mn buik of kanker. Terwijl ik 27 ben ik rook niet niks komt niks in mijn familie voor.
Mijn grootste stress is nu dat het iets is waar ik aan doodga zoals kanker of een tumor in me maag of buik.
Herken ik man! heb precies hetzelfde, veelte snel aan erge dingen denken terwijl er vaak een logische verklaring voor is, het is allemaal een negatieve spiraal voor je gevoel.
Ik wou je gewoon even wat perspectief geven van een buitenstaander, heb je effe iemand anders die eigenlijk hetzelfde als john zegt, miss voor wat meer geruststelling :p
Totdat je je leefstijl en voedingsstijl veranderd hebt en je lichaam zich daaraan kan aanpassen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!