Zoeken Vraag het forum

Diarree 10 dagen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ik ben sinds 6 dagen terug van vakanntie heb daar over het algemeen weinig vezels gegeten veel vlees veel voedsel van buiten, het was daar ook 42 graden, had daar 2 dagen beetje diarree maar de ontlasting verder op de dag was normaal. Geen koorts og buikpijn niks. Nu ben ik terug in nederland en heb ik al 4 dagen elke keer dat ik na het toilet ga voor de grote boodschap diarree. 3 x op een dag. Verder heb ik geen buikpijn of ergens anders last van? Ik weet niet waar dit aan kan liggen

18 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Reizigersdiarree. Mogelijk toch iets verkeerds gegeten. Neem even contact op met je huisarts

Reageren
    Alias

Huisarts zegt dat ik diarree remmers moet proberen? Is dit een slim idee

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen slecht idee

Reageren
    Alias

Ik heb 1 dag diarree remmers gebruikt heb nu al 15 uur geen ontlasting gehad? Is dit normaal?

Reageren
    John (moderator)

Dat is het gevolg van de diarreeremmer

Reageren
    John (moderator)

Drink je wel 2 liter water per dag, eet je dagelijks een stuk vers fruit en gebruik je vezelrijke voeding?

Reageren
    Alias

Heb 9 augustus 2 diarreeremmers geslikt. Erna de 10de in de avond normale goede ontlastint gehad en andere dagen ook normale ontlasting. Tot nu net niet toen had ik weer keertje diarree. Kan het zijn dat die tabletten van 9 augustus nog tot 3 dagen erna hebben gewerkt

Reageren
    John (moderator)

Wat heb je gegeten en gedronken vandaag?

Reageren
    Alias

Of heb ik toevallog wat verkeerds gegeten?

Reageren
    Alias

rijst kip, broodje met boter, verder niks .. en water en thee

Reageren
    Alias

Het begon na het avondeten dat ik t merkte, maar dat de andere dagen de ontlasting normaal was ligt niet meer aan die diarreerremmer van 9 augustus

Reageren
    John (moderator)

Het kan nog van de diarree remmer zijn geweest. Maar als je nu dus weer diarree gaat krijgen moet je toch even met je huisarts bellen

Reageren
    Alias

Maar het is niks ernstigs ofso? Ik maak me toch wel zorgen. Heb geen buikpijn en heb maar 3 x per dag ontlasting, en er zit geen bloed tussen? Ben gwn heel bang dat t wat ergs is

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk zijn je darmen wat van streek of je hebt een darmbacterie opgelopen

Reageren
Reageer op: Diarree 10 dagen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.