- Anoniem3 januari 2020 om 10:08
Hallo iedereen,
Ik heb al heel lang buikpijn het komt steeds weer terug en gaat maar niet weg word er echt gek van. Ben al vaker naar de dokter geweest vaak bloedgeprikt echo gehad en me ontlasting getest. Komt niks uit. Ook ben ik al een paar jaar lang moe maar ook daar komt niks uit. Het moet toch ergens vandaag komen?
Iemand tips?
Ik ben een meisje 18 jaar.5 reactiesReagerenAnoniem3 januari 2020 om 12:54Zou iemand me kunnen helpen? Of heeft iemand advies?
ReagerenAmethist3 januari 2020 om 15:31Laten testen op gluten- of lactoseintolerantie
ReagerenAnoniem6 januari 2020 om 10:11Catootje6 januari 2020 om 11:01Kan van alles zijn. Je voedingspatroon bijvoorbeeld. Tekorten aan voedingsstoffen. Zou in elk geval matig zijn met tarwe en zuivel en de geraffineerde suikers beter laten staan. Kunstmatige zoetstoffen natuurlijk helemaal. Een complementair genezer zou je kunnen helpen bij je hele gezondheid.
Had zelf buikklachten, die verminderden na osteopathiebehandelingen. Eventueel pilgebruik of andere medicatie kan ook klachten geven.
ReagerenAnoniem6 januari 2020 om 20:40