- wiekanmijhelpen15 december 2011 om 16:24
Hallo iedereen die dit leest.
Ik ben een meisje van 15 (bijna 16) jaar. En ik heb nu al zo’n 7 maanden lang non-stop buikpijn. Ik weet niet hoe het komt, ik heb ook al heel veel geprobeerd. Ik ben op dit moment nog steeds bezig bij het ziekenhuis met allerlei onderzoeken. Maar ik houd het gewoon echt niet meer, het duurt allemaal zo lang en ik blijf maar met die buikpijn zitten. Het was zelfs twee keer zo erg dat ik van de pijn ben flauwgevallen. Het is constant en soms wordt het erger of en dan wordt ik helemaal misselijk en duizelig. Ik zou echt niet weten wat het is. En het ziekenhuis weet het ook niet. Het heeft niet met mijn menstruatie te maken en ik kan ook niet zwanger zijn, het is ook geen blindedarm ontsteking en met mijn eierstokken is ook alles goed. Ook zijn bloed, urine en ontlasting allemaal in orde. Maar wat het wel is zou ik echt niet weten.
Kan iemand mij helpen?Gr wiekanmijhelpen
3 reactiesReagerenNathalie26 december 2011 om 15:24wiekanmijhelpen26 december 2011 om 18:28Nee dat hebben ze ook al uitgesloten toch bedankt voor je reactie mocht je nog iets anders weten dan hoor ik het graag
Reageren
Gr. WiekanmijhelpenSara16 april 2013 om 14:12Allergisch of overgevoelig voor bepaald voedsel?
Reageren