Kan dit ook van een aambei zijn of…?

Hoi Hoi,

Ik kwam dit forum tegen en ik dacht ik waag het er toch even op.  Ik heb bloed bij mijn ontlasting. Wat dus, zoals ik ook vaker lees, geen probleem Hoeft te zijn. Een aambei kan de boosdoener zijn. Wat ik ook zou denken als je alleen de spoor op het rechter stuk ziet. Echter, ik vond toch wel dat bij het laatste beetje het bloed er vrij 'doorheen' zat. Ik weet niet of dat ook kan met een aambei. Verder is het vrij helder rood en zat het ook op het toiletpapier.

Ik heb dus een charmante foto toegevoegd. Graag hoor ik van de moderator en mogelijke andere met ervaring een mening. Bedankt!

Reageren

Dit kan door een aambei worden veroorzaakt

Reageren

Kan. Dus ook iets anders?

Reageren

Een fissuur zou nog kunnen

Reageren

Oke bedankt. Ik was zelf bang voor een poliep ofzo! Raad je aan dat alsnog te laten checken. ?

Reageren

Als je er last van blijft houden, zou ik wel even naar de huisarts gaan

Reageren

Bedankt voor het mee denken. Heb soms random wat bloed, het is niet elke keer. Dus ik ga wel even langs, alleen probleem is bij mijn huisarts is het altijd 'nee zal wel niets zijn'. Dus ben er nooit zo gerust op, want hoe weet je dat nou zonder de ontlasting na te kijken ofzo. Weet niet of dit normaal is en of meer mensen hier tegen aan lopen.

Reageren

ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. heb ik soms ook wel bij wat dikkere en stevigere ontlasting. waarschijnlijk zit er ergens een scheurtje. heb toevallig ook een onsmakelijke foto.

https://images2.imagebam.com/ca/93/09/e8add51318224444.jpg

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Kan dit ook van een aambei zijn of…?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe