Home / Maag & darmen / Al 2 dagen hevige buiksteken
ik heb al 2 dagen last van hevige buikpijn. Ben 15 jaar oud en buikpijn komt zeker wel vaker voor. Maar deze keer is het anders. Ben erg misselijk dn het zijn echt stekende krampen. Het is niet de hele dag aanwezig maar wel groot deel van de dag. Tijdens deze buikpijn kan ik ook niet lopen of staan en weet ik niet hoe ik moet liggen van de pijn. De pijn begint bij mijn navel in het midden ergens en zakt dan naar beneden tot onderin mn buik. Mijn tante is arts maar woont wel ver weg dus heeft het niet bekeken, maar zei tegen mij dat als het een normale buikpijn is dat ik me klein moet maken en het dan sneller wegzakt. Maar dit helpt niet. Ik kan niet meer eten of drinken omdat elke beweging pijn doet en ik niet naar de wc durf door de pijn. Heeft iemand een idee wat dit is en wat ik hieraan kan doen?
had je antwoord nog niet gelezen, maar ga morgen zeker naar de huisarts. Heeft u miss enige idee wat die voor soort iets zou kunnen zijn?
Daar kan ik zo zonder enig onderzoek niets over zeggen
ben ondertussen net bij de HAP geweest en lig nu op de spoedeisendehulp, ze denken dat het een blindedarm ontsteking is. Betekend dit dan dat ik vanavond nog geopereerd word?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!