- Anoniem4 juli 2018 om 22:11
Goedenavond,
Ik moet even wat van mij afschrijven en hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen..
Al heel mijn leven ben ik snel ongerust, kan mij snel zorgen maken om iets en de laatste tijd kan ik mij om elk pijntje zorgen maken wat ik voel in mij lijf. Nu heb ik alleen de afgelopen week iets raars. Mijn eetlust was weg, vaak nadat ik wat gegeten heb zat ik een halfuur later op het toilet, ook werd ik weleens snachts wakker om naar het toilet te gaan. Dit is altijd diarree met een heel klein beetje helderroodbloed.
Vandaag gaat het al beter, maar nog steeds diarree. Alleen vanmiddag had ik de diarree met alleen maar bloed, mijn toiletpapier was ook rood (helder) en in de toiletpot ook.Afgelopen maandag was ik al bij de Huisarts geweest en zij vertelde mij dat het ligt aan de warmte. Ik ging daarna Google’en en daar staat dat ik de engste ziektes heb die je, je maar kan bedenken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben trouwen 22 jaar.
1 reactieReagerenAnoniem4 juli 2018 om 22:30Waarschijnlijk is je anus wat geïrriteerd door diarree. Daar kun je ook wat bloedverlies van hebben.
Reageren