- Maarten25 mei 2018 om 21:04
Hoi, het is misschien een raar verhaal maar om niet nader genoemde reden heeft een aantal drollen van mij een poosje in de WC pot gelegen, de ochtend na een bepaalde dag toch maar doorgespoeld. Echter bij het openen van de WC deksel, vlogen er een aantal kleine vliegjes in de pot, en er zit niet echt een openlucht doorgang in mijn WC deksel.
Daaruit trek ik dus de conclusie dat mijn poep eitjes bevat die uitgekomen zijn onder de juiste omstandigheden. Ik wil weten of dit inderdaad voor de hand ligt, en of dat normaal is of dat ik naar de huisarts moet voor een anti-parasiet kuur ofzo. Bij visuele inspectie kan ik niets ontdekken aan de ontlasting.. althans, vandaag. Is het daarbij mogelijk dat de aanwezigheid van eitjes te maken heeft met iets dat je de avond daarvoor gegeten hebt?
Alvast dank
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 mei 2018 om 00:02Dat komt toch echt niet uit je ontlasting omdat daar al eitjes in zaten. Het is gewoon omdat je ontlasting is blijven liggen en vliegjes heeft aangetrokken. Eitjes van vliegen, worden namelijk eerst maden en hebben 7 dagen nodig voordat er uit een made weer een vlieg komt
Reageren