- anoniem16 februari 2017 om 22:13
Mijn zoontje van 13 jaar heeft al een paar maanden eitjes in zijn ontlasting. Hij heeft enorme buikkrampen is ernstig misselijk. Gaat hierdoor ook bijna niet naar school toe.
Heb al een aantal antiworm pillen gebruikt en herhaalt maar het gaat niet weg.ontlasting is ook al nagekeken maar daar is ook niks uit gekomen. Wie kan ons helpen hoe gaan deze wormen weg iemand ervaring hier mee. Dit is echt om gek van te worden.
Een hopeloze moeder5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 februari 2017 om 22:24ontlasting is ook al nagekeken maar daar is ook niks uit gekomen. Â Als het daadwerkelijk eitjes zouden zijn, lijkt me dat toch wel sterk…die zouden dan toch gevonden moeten zijn. Zijn het geen pitjes of granen van brood? Zaten ze ook in de ontlasting die ingeleverd is? Wat zegt de huisarts hierover?
Reagerenanoniem16 februari 2017 om 23:09Vandaag ook naar de huisarts geweest hiervoor had ook een foto gemaakt van de ontlasting met eitjes. De dokter beaamde dat dat eitjes waren. En er moeten weet 2 potjes met ontlasting ingeleverd worden.
Dokter zegt ze hebben in het laboratorium waarschijnlijk ontlasting gebruikt waar niks in zit en de rest weggegooit. Zo wordt er gewerkt ik dacht ze kijken alles na wat je in het potje doet. Nee dus. Weer afwachten.
Groetjes
Bedankt voor je reactie
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2017 om 23:31Dat schiet dan natuurlijk ook niet op…Op zich best vreemd als de eitjes zichtbaar waren…
Dan zit er helaas niets anders op dan wachten…Eerst zal duidelijk moeten zijn of het en welke parasiet het is. Dan kan er iets tegen gedaan worden en de bron worden opgespoord.
Hebben jullie huisdieren of komt je zoon regelmatig in contact met huisdieren? Zijn jullie op vakantie geweest in het buitenland?
Reagerenanoniem19 februari 2017 om 01:27We hebben 2 cavia”s en 1 parkiet maar de dokter zegt dat het alleen van een hond of een kat kan komen.
Groetjes anoniem
ReagerenJohn (moderator)
19 februari 2017 om 10:39Cavia’s kunnen wel worden hebben, maar die zijn inderdaad niet besmettelijk voor mensen.
Verliest je zoon gewicht? Is hij meer gaan eten?
Reageren