- Anoniem16 december 2015 om 11:57
Mijn dochter van 12 jaar heeft al zo lang wij ons kunnen herinneren last van wormpjes welke dan weer weg zijn na anti-worm. Maar vinden het zo gek dat nu ze ouder is het nog steeds heeft ze wast goed haar handen, laat dieren niet in haar gezicht likken, beddengoed enzo wassen we op 60 gr, onze beide honden worden ontwormt, geven netjes na 2 weken de 2e pil en toch heeft ze het laatste half jaar ze 3x gehad waarvan de laatste 2x 18 okt en vorige week. Daarom huisarts gebeld en ondanks dat we al zo’n pil hadden gegeven moesten we ontlasting inleveren. Dat de dag erna dus gedaan en we zagen ondanks pil nog levende dus die zaten erbij. Bel ik vandaag voor de uitslag is er niks gevonden….. Ik snap hier dus echt niks van want we weten zeker dat er 2 inzaten. Als mijn dochter ze heeft pak ik altijd een zaklamp en kijk in haar anus en dan moet ze wat druk zetten en uiteindelijk zien we dan dunne witte wormpjes en als ik die met een wattenstaafje te pakken krijg rolt die zich op een toiletpapiertje meteen op. Wat kan dit nou toch zijn, waarom heeft alleen zij het steeds en hoe komt ze er nou eens vanaf?????? Het is zo zielig want het jeukt zo erg…
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 december 2015 om 12:37Het ontlastingsonderzoek is blijk baar toch niet goed gedaan….zeker als je gezien hebt dat er maden bij zaten….
Bijt je dochter nagels?
Reageren
Komt ze ook niet in contact met andere dieren? Bij vriendinnetjes bijvoorbeeld of familie?