- Annebel23 maart 2018 om 22:42
Sinds afgelopen maandagavond heb ik last van stekende buikpijn. Het zat eerst boven mijn navel en viel toen qua pijn nog mee. Woensdagochtend deed het opeens zon pijn dat ik niet op mijn benen kon staan. Inmiddels zat het lager in mijn buik. Het was een hele scherpe stekende pijn die komt en gaat. Het deed zon pijn dat ik direct naar de huisarts ben gegaan. Huisarts dacht aan een blinde darmontsteking. Er is toen meteen bloed geprikt. Mijn CRP waarde was verhoogd, alleen andere waardes niet. Urine was goed. Dus ik moest het even afwachten maar inmiddels is het vrijdagavond en ik krijg nog steeds van die pijn aanvallen. Ik heb een beetje spijt dat ik vanmiddag de huisarts niet gebeld heb hoe nu verder te gaan. Ik heb ervaring met darmklachten maar dat was altijd heel anders en niet te vergelijken. Ik heb geen koorts. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 22:44Moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. Neem morgen contact op met de huisartsenpost
ReagerenAnnebel23 maart 2018 om 22:52Bedankt voor de reactie. Hoopte eigenlijk beetje gerust gesteld te worden dat het niets ernstigs is 😉
Nog vergeten te vertellen, mijn eetlust is veel minder geworden en toen de dokter mijn buik onderzocht deed het vooral heel erg pijn bij het loslaten na het indrukken.
Reageren