- Onbekend28 januari 2018 om 14:43
Hallo allemaal,
Ik ben een meisje, 19jaar oud, 1.68 lang.Ik heb al 2 jaar last van een leeg gevoel in mijn maag. Als ik iets eet (hoe groter de maaltijd hoe erger) krijg ik heel veel honger, ik ga trillen, word duizelig, zweten, licht in mijn hoofd en benen, ik voel me zwak en moe etc. Dit lijkt veel op suikerschommelingen, maar ik ben getest op glucose, bloedsuiker etc. En daar was niks raars te zien, ik heb een maagonderzoek en darm onderzoek gehad, ook niks. Ik ben overal opgetest waar de dokter aan konden denken en alles komt goed terug. Hij vermoedt dat ik een te snelle maaglediging heb aangezien ik zoveel honger heb en omdat de klachten van een te snelle maaglediging veel op dat van de klachten van hypoglykemie lijkt. Ik eet gezond, geen suiker, volle granen, eiwitten, gezonde vetten, veel groente etc. Maar het word niet beter en lijkt ook alsof het steeds erger word. Ook ben ik meer dan 15kilo aangekomen terwijl ik niet anders eet als voorheen, misschien afentoe wat meer maar hoe meer ik eet hoe meer klachten ik heb dus probeer ik vaak kleine maaltijden te eten en niet teveel in een keer. Herkent iemand misschien deze klachten of weet iemand misschien wat ik zou kunnen doen?
In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
Groetjes,
Onbekend
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 januari 2018 om 14:50Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de MDL-arts. Je schildklierwaarden zijn ook gecontroleerd?
Reageren