Zoeken Vraag het forum

Extreme Honger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekend

Hallo allemaal,
    Ik ben een meisje, 19jaar oud, 1.68 lang.

Ik heb al 2 jaar last van een leeg gevoel in mijn maag. Als ik iets eet (hoe groter de maaltijd hoe erger) krijg ik heel veel honger, ik ga trillen, word duizelig, zweten, licht in mijn hoofd en benen, ik voel me zwak en moe etc. Dit lijkt veel op suikerschommelingen, maar ik ben getest op glucose, bloedsuiker etc. En daar was niks raars te zien, ik heb een maagonderzoek en darm onderzoek gehad, ook niks. Ik ben overal opgetest waar de dokter aan konden denken en alles komt goed terug. Hij vermoedt dat ik een te snelle maaglediging heb aangezien ik zoveel honger heb en omdat de klachten van een te snelle maaglediging veel op dat van de klachten van hypoglykemie lijkt. Ik eet gezond, geen suiker, volle granen, eiwitten, gezonde vetten, veel groente etc. Maar het word niet beter en lijkt ook alsof het steeds erger word. Ook ben ik meer dan 15kilo aangekomen terwijl ik niet anders eet als voorheen, misschien afentoe wat meer maar hoe meer ik eet hoe meer klachten ik heb dus probeer ik vaak kleine maaltijden te eten en niet teveel in een keer. Herkent iemand misschien deze klachten of weet iemand misschien wat ik zou kunnen doen?

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Groetjes,

Onbekend

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de MDL-arts. Je schildklierwaarden zijn ook gecontroleerd?

Reageren
Reageer op: Extreme Honger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.