Ontstoken alvleesklier of iets anders?

Hi!
    Ik heb een probleempje. Vanochtend werd ik nog normaal wakker, maar na een tijdje kreeg ik krampen in mijn buik (linkezijde) en het schoot naar mijn linker schouder. Toen ging het niet over en heb ik een paracetemol genomen. Na een paar uur kreeg het tussenpauzes met pijn en geen pijn. Ik ging googlen (domste ooit) en kwam uit op een vergrote milt. Dat maakte me zeer angstig. Ik was gelijk bang voor kanker. Het is nu nogsteeds niet over, maar ben wel een beetje misselijk (ik denk dat dat tussen me oren zit) want ik heb nog niet overgegeven. Ik heb gister wel aan yoga gedaan en dat voelde niet echt goed. Zou dat ergens mee te maken kunnen hebben? Of is het iets anders ernstigs? Herkent iemand mijn klachten misschien?

Mvg,
    Bezorgd iemand
    (Ik ben trouwens 17 jaar)

Reageren

Ik denk je last van hebt spieren door de yoga oefeningen... Waarom zou je plotseling een vergrootte milt krijgen? En dat al helemaal op jouw leeftijd!

Reageren

Bedankt voor het reageren tandor! Hmm ja, misschien heeft u daar wel gelijk in.... en een ontstoken alvleesklier?
    Mvg

Reageren

Dat zou net zo raar zijn op jouw leeftijd

Reageren

Dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken? Mvg

Reageren

oh ik heb trouwens donderdag een EMDR gehad bij de psycholoog. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Mvg

Reageren

Nee hoor

Reageren

Volgens mij hebben we het over de nawerking van de EMDR al in een ander topic gehad...

Reageren

Klopt,
    Alleen ik vroeg me dus af of dit ook een uitwerking zou kunnen zijn...

Reageren

Ik denk toch eerder dat het van de Yoga is

Reageren

Okay bedankt!
    .... moest daarnet naar het toilet (ontlasting) deed weer pijn in mijn zij... maar de ontlasting zag er normaal uit, kan dat? Mvg

Reageren

Dat het kan heb je net ondervonden en gezien.

Reageren

Ja snap ik Haha maar meer met milt en alvleesklier enzo... het lijkt me dus niet dat dat het is. Maar even over die yoga, is het dan logisch dat het soms ook pauzes heeft? En dan ineens weer komt? Maakt niet uit welke beweging ik maak

Reageren

Dat zou kunnen. Met je alvleesklier en je milt heeft dat zeker niets te maken. Je maakt jezelf bang

Reageren

Okay bedankt voor het reageren. Vannacht werd ik wel wakker (niet van de pijn) maar voelde me misselijk. Zou het anders geen brandendmaagzuur kunnen geweest zijn?
    Mvg

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ontstoken alvleesklier of iets anders?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe