- Tt6 januari 2018 om 13:19
Heb al enkele dagen last in mijn bovenbuik (onder de ribben).
Ik weet niet of ik het echt als buikpijn moet omschrijven, voel het wel maar niet super hevig. Irritant gevoel.
Dan is het aanwezig, en dan is het weer weg, het hindert me niet om te slapen ofzo, maar omdat al enkele dagen is zo toch wel..
Als ik men buik opspan dan voelt het wel extra.9 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 januari 2018 om 13:27Moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts .
ReagerenTt8 januari 2018 om 19:05Ben huisarts geweestmaar alles klonk en voelde normaal.
Reageren
Zuurstof ok
Hartslag goed
Iets meegekregen voor buik/maag te doen werken, voel nog altijd wat last(geen pijn, moeilijk te beschrijven) in bovenste deel.
Maar zal wel goed komen zekerJohn (moderator)
8 januari 2018 om 19:08Denk het ook
ReagerenTammy789 januari 2018 om 20:30Dit heerst. Pijn in midden net onder de ribben. Continue Honger gevoel ( misselijk van de honger), opgeblazen gevoel, opboeren, idee dat je maar wc moet maar lukt niet echt, geen koorts.
Geen cola nemen of koolzuurhoudende drankjes, koffie, kool soorten enz.
Paracetamol en rennie’s kunnen verlichting bieden. Aangeraden door de dokter wordt maagbeschermer. Bij mij is het inmiddels gezakt na 1 wk. Beterschap.
ReagerenDutchman0764 augustus 2018 om 01:41Beste leden,
Kan iemand mij advies geven…?
Heb namelijk erg last van buikpijn. het hindert wel mij slaap zoals nu kan ik niet slapen daardoor… Het begint met pijn in me bovenbuik en vervolgens koud en kotsend gevoel. heb ook een aantal keren gehad dat ik bloed kotste. pijn in bovenbuik wordt telkens meer en langer qua tijdsduur..
Graag hulp en advies… Als ik weet wat het is kan ik het beter bestrijden
Bij voorbaat dank iedereen
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2018 om 12:08ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenDean4 augustus 2018 om 19:43anoniem4 februari 2019 om 18:20ik heb af en toe last van net onder de ribben buik pijn en als ik het dan heb is het heel heftig en als je er op drukt met je hadden gaat het niet weg het deurt ongeveer uurtje half uurtje en dan is het ook weer weg en dan komt het later weet terug op een ander dag en of  week .????
wat kan het zijn
paracetamol helpen ook niet echt
kunnen jullie a.u.b. helpen
ReagerenAnoniem4 februari 2019 om 22:51Kan ook een zwevende rib zijn.
Reageren