Zoeken Vraag het forum

Bang voor kanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yasin

Hallo,

ik heb vorige week last gehad van diarree. Toen heb ik Norrit genomen. Diarree was weg. Ik kon toen normale ontlasting maken. Nu heb ik alleen maar platte ontlasting dit in de vorm. Als ik aan de linkerkant van mijn anus voel, voel ik iets hards maar het doet geen pijn. Ik ben bang voor anus/darmkanker. Kan iemand mij helpen? Afspraak bij de dokter is gemaakt maar ik ben 19 jaar en ik wil nog lang niet dood gaan aan kanker. Iemand ervaring hiermee ?

11 reacties
    Reageren
    Yasin

Ps: ook heb ik soms last van buikpijn/buikkrampen. Eetlust is niks mee aan de hand ook ben ik niet vermoeid. Ook nooit bloed of slijm bij de ontlasting. Verder voel ik me helemaal goed. Maar er blokkeerd wel iets in mijn anus/darmen (waar je poep uit komt) (geen idee of dit je darmen of anus is)

Reageren
    No

beSte,

de kans dat je het zou hebben is zeer klein het bultje dat je voelt zou waarscheinlijk opgezwollen zijn door te hard persen

ik ben zelf 20 en heb ook al eenmaand buikpijn

Reageren
    Yasin

Als ik nu mijn anus in ga, inderdaad erg smerig dan voel ik een heel klein bultje kleiner dat een speldenkop.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk eerder dat het een aambei is. Maar eens even wachten wat de dokter ervan zegt

Reageren
    Yasin

Kan de aambei er ook voor zorgen dat de ontlasting plat wordt van vorm?

Reageren
    John (moderator)

ja dat kan.
    Met kanker heeft dat niets te maken.

Reageren
    Yasin

en de zwelling die ik voel van buitenaf ? Ik heb gelezen dat je een inwendige aambei niet kan voelen. En dat kleine bultje wat ik voel als ik de anus in ga maken mij erg bang. 19 jaar en dan deze vermoedens maken me erg ongerust.

Reageren
    John (moderator)

Een inwendige aambei kun je alleen dan voelen wanneer je met een vinger in je anus gaat.
    Het heeft niet zo veel zin om hier eindeloos over door te gaan. ga gewoon naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
    Yasin.

Dan ben ik bang dat ik toch ben getroffen door kanker. Want voel iets hards wanneer ik bij mijn anus aan de linkerkant voel.

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren
    Catootje

Voor je darmen en je hele gezondheid is je voeding belangrijk. Veel mensen zeggen gezond te eten maar vaak valt dat tegen. Vooral ook zorgen voor oplosbare vezels. Die helpen bij te dikke of te dunne ontlasting. Goed voor je lichaam zorgen heeft ook meer zin dan om meteen het ergste te denken. Natuurlijk wel even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Bang voor kanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.