- Maria30 september 2017 om 21:33
Goedeavond allemaal , vandaag heb ik een onderzoek laten doen omdat ik al een lange tijd maagpijn heb.
uitslag is pangastritis???
mijn hele maag is ontstoken maar geen helicobacterie hoe kan het nou zijn dat mijn maag helemaal is ontstoken terwijl ik geen alcohol drink, geen koolzuurdrink, geen vettig eten eet etc etc..?!!
kan iemand me helpen hoe heb ik dit fgekrehen de ontsteking als er geen bacterie is ???
3 reactiesReagerenMaria30 september 2017 om 21:34ik ben een meisje van 20 ik vraag me af hoe ik aan dit kom?
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 22:19mijn hele maag is ontstoken maar geen helicobacterie hoe kan het nou zijn dat mijn maag helemaal is ontstoken terwijl ik geen alcohol drink, geen koolzuurdrink, geen vettig eten eet etc etc..?!!  Een gastritis kan ook andere oorzaken hebben. Met alcohol, koolzuurgas of vet eten hoeft dat helemaal niets te maken te hebben. Ook niet met de helicobacter. Wat wel de oorzaak is zou onderzocht moeten worden.
ReagerenMaria30 september 2017 om 22:40jaa idk ik heb alleen dit te horen gekregen en 2 maagmedicijnen gekregen
de oorzaak vraag ik me ook idd af
Reageren