- Eline4 november 2017 om 17:38
En kan dat ook zonder dat je echt buikpijn Heb? Heb dat vooral links. Net of het ontploft van binnen. Toen dat maagzuur begon had ik geen last van darmen. Vind het raar allemaam
John (moderator)
4 november 2017 om 17:40Ja dat zou kunnen.
ReagerenEline5 november 2017 om 13:50Sorry nog 1 vraagje dan. Ik heb ook als ik slik bijv of iets doorslik dat je het hoort borrelen in keel maar ook soms in darmen. Ik vind dat zo raar dat geborrel. Net of er iets niet goed zakt. Kan dat ook allemaal erbij horen?
ReagerenEline5 november 2017 om 15:26Zie ook mijn bericht hierboven en ook weer ergens bang voor. Las dat problemen die ik heb ook wel bij de alvleesklier vandaag komen? Raak weer lichtelijk in paniek
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2017 om 15:39Er is geen enkele reden om te denken dat er iets met je alvleesklier zou zijn. Het is toch vooral de stress en de angst waar je last van hebt.
ReagerenEline5 november 2017 om 16:16Ja vervelend he. Zodra ik lichamelijke klachten krijg raar ik in de stress. En de borrelende keelgeluiden? Dank je wel Tandor voor je geduld
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2017 om 16:19dat hoort er toch allemaal bij
ReagerenEline7 november 2017 om 14:21Oke. Ook zodra ik eet hoor je van alles borrelen vaak aan de li kant buik. Zelfs als ik alleen slik zonder eten of drinken. Is dat echt normaal? Hele harde geluiden hoor je dan. Had ik nooit voorheen.
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2017 om 14:31Je zult waarschijnlijk te veel lucht inslikken
ReagerenEline11 november 2017 om 14:04Toch nog een vraag. . Ik heb ook al een maand of 2 steeds pijn aan mijn tong. Of die stuk is. Je ziet amper warm soms iets rood. Soms een paar dagen weg. Steeds op een andere plek. Heb dus geen zuur meer in keel
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 15:51Toch zou dat van maagzuur kunnen zijn. Het kan dat je ’s nachts reflux hebt
ReagerenEline11 november 2017 om 16:00Ik had het idee dat het aardig weg is. Ik merk het niet in ieder geval. Maar het is wel begonnen met die maagzuurklachten. Wat zou het anders moeten zijn?
Kan het ook zijn dat die prikkelbare darm niet helemaal over gaat met die duspatal en ik daardoor nog maagzuur heb?
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 16:21Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden
ReagerenEline11 november 2017 om 17:24Snap ik. Maar kan het nog steeds allemaal door die spastische darm komen denkt u? Ben zo bang dat er wat anders aan de hand is
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 17:56Dat zou toch wel kunnen. Een spastische darm kan best wel klachten veroorzaken
Reageren