Beschadigd vitaminepil?

beschadigd vitaminepil(en) de maag?

Reageren

De maag wordt daar doorgaans niet door beschadigd, tenzij er al iets met de maag aan de hand is

Reageren

Oke, ik gebruik ook maagmedicijnen 2x per dag ochtend en voor het slapen, en ik denk dat dat mij best misselijk maskt, ik voel een drukte tot in mij keel zegmaar. Is dit een bekende bijwerking van maagmedicijnen?

Dat mijn maag bijv geneest? Want ik heb ontsteking in mijn maag

Reageren

Dat zou van de maagmedicijnen kunnen zijn, maar in dat geval ook van de supplementen.

Reageren

Oh oke, door mijn ontsteking in mijn maag had ik constant een scherp pijn in mijn maag zitten, ik moet medicijnen 2 maanden gebruiken en het iscmijn 15e dag vandaag. Het scherpe pijn in mijn maag is wel weg, alleen krijg ik door de dag nog wel maagpijn, soms pijn soms trekt het weer weg encmijn eetlust is nog jiet terug.

is dit wel een teken dat het geneest, komt mijn eetlust terug, en hoelang duurt het gemiddeld dat een ontsteking van de maag  precies geneest?

Reageren

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Je zult het even moeten afwachten.

Reageren

Hey tandor, ik slik ochtend rabeprazol en voor het slapen famotidine.

maakt het uit welke tijdstip je het medicijnen slik? Want als ik moet werken slik ik het om 06:30 en als ik vrij ben slik ik het wat lter natuurlijk. Heeft dat effect op de maag of is het alleen belangrijk dat ik voor het ontbijt slik ?

Reageren

Ik denk niet dat dat zo veel uitmaakt hoor.

Reageren

Oke, ik gebruik het al 2 weken en ik moet het 2 maanden gebruiken dus ongeveer mog een ander half maand. Ik had een pijn in mijn maag zitten die is inmiddels wel weg alleen voel ik drukte nog steeds tot in mijn keel zegmaar.

Betekend dit dat medicijn in zijn werking is tandor of?

Reageren

de drukte vanuit mijn maag voel ik sinds ik het medicijn slik sinds de 4e dag ongeveer .

Reageren

De druk in de maag kan ook nog van de ontsteking zijn. Eerst nog maar een tijdje de medicijnen gebruiken en dan kijken hoe het gaat.

Reageren

ja maar zo een drukte had ik niet echt voor het slikken van medicijnen , ik had wel een scherpe pijn maar die is inmiddeld wel weg, nu heb ik na slikken van medicijnen druk tot bij mijn keel en een ' dik gevoel van maag '

het kan natuurlijk nog van de ontsteking zijn

kan het misschien ook door de medicijnen komen of dat medicijnen zijn werk doen in mijn maag ?

Reageren

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. De medicijnen kunnen ook maagklachten veroorzaken. Bespreek het met je dokter.

Reageren

en de dokter heeft gezegt dat ik geen melk mag en ijs etc. Maar in kaas bijv. Zit er toch ook melk in?

mag ik dat wel eten of bedoel de arts echt melk zelf?

Reageren

De arts bedoel echt melk

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Beschadigd vitaminepil?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe