Zoeken Vraag het forum

Laxeerverslaving en nu problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mikmak

al sinds 15 jaar laxeer ik op hoge mate elke dag. Van laxeerthee en laxeerdrank zit ik nu een jaar aan de bisacody. Ik slik gemiddeld 6 tabletten per dag.

Nu begin ik het idee te krijgen dat ik snel aftakel. Ben zeer snel moe en afwezig en het ergst is dat ik mijn linker onderbeen niet meer ver kan buigen. Kleermakerzit lukt niet, bukken door de knieen ook niet, als ik over iets heen moet stappen gaat het moeilijk en ook met opstaan. Komt dit probleem door het laxeren? Ik wil er heeeel graag van af maar weet niet hoe. Ook wil ik graag weten of deze problemen niet een andere ziekte zijn. Ik lees nu van alles en het beangstigt behoorlijk.

Weet iemand wat het is en hoe ik er snel vanaf kom?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Stoppen met laxeren is natuurlijk die manier om er vanaf te komen…

Bouw de pillen over enkele dagen af, of ga met het probleem naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Laxeerverslaving en nu problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.