- Lynn27 maart 2017 om 20:06
Goedenavond,
Ik heb nu al 3 dagen lang rond hetzelfde tijdstip last van mijn maag.
Het begint rond 15 uur in de middag en duurt tot ongeveer 20.00 in de avond.
Het begint met misselijkheid en kort daarna maagpijn. De pijn houdt de hele tijd aan en is zeurend. De pijn straalt uit naar mijn navel. Maar blijft hangen rond de maagstreek. Als ik een kopje warme melk drink word de pijn iets minder. Maar is er nog wel. Wat kan dit zijn? Ik ben bang voor een aneurysma of een maagbloeding?
Het is echt raar dat ik in de ochtend geen last heb. En in de middag begint het. Elke dag rond dezelfde tijd. Dat is toch apart?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 maart 2017 om 21:01op welke tijden eet je?
Wat gebruik je zoal tijdens de lunch?
Een aneurysma geeft geen klachten op regelmatige tijden en bij een maagbloeding spuug je in de regel bloed. dat is dus allemaal wat overdreven.
ReagerenAnoniem27 maart 2017 om 23:33Goedenavond,
Ik eet in de ochtend tussen 9 en 10 een vrij groot ontbijt. Tussendoor niet zo heel veel en tussen 17 en 18 uur een warme maaltijd en in de avond ook vrij weinig. Lunch eet ik niet echt, omdat ik groot ontbijt heb ik voorlopig geen honger.
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2017 om 23:41Probeer dan tussendoor tijdens lunchtijd toch maar eens iets te eten. Neem dan wat minder bij het ontbijt. En zorg dat je voldoende drinkt
Reageren