- Foukje2 maart 2017 om 20:16
Het begon 3 maand geleden met af en toe vage steekjes rechter bovenbuik.Dat werd van af en toe naar regelmatig en kreeg ook vaker last van mijn maag. Zuurremmers hielpen niet. Maag onderzoek kwam niks uit. Heb 5 x een enorme pijnaanval gehad savonds na avondeten dat de pijn door straalde naar borst schouders en rug. Nu geen koliekpijn meer maar wel constant vage zeurderige pijn rechter bovenbuik onder en achter ribben.door stralend naar zij en rug. Echo wees niks uit.Inmiddels ct scan gehad maar uitslag volgt nog. Wel zijn mijn leukocyten 3.9 terwijl dat tussen dec4-11 moet zijn. En de mdrd waarde is 87. Ik wacht geduldig tot ik de uitslag van ctscan krijg maar mss herkennen jullie iets ervan of kunnen jullie me geruststellen over de 2 licht verlaagde bloedwaardes.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2017 om 20:25Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Â De MDRD is niet echt verlaagd en voor de leukocyten zou eerst een differentiatie gemaakt moeten worden. Maar eerst even de uitslag van de scan afwachten
ReagerenFoukje3 maart 2017 om 09:28Bedankt en ga ik zeker doen maar de uitslag duurt nog paar weken omdat ze verschillende onderzoeken willen afronden. Ze gooide het gelijk op pds voor de onderzoeken terwijl ik daar bekend mee ben maar dat toch echt anders voelt. Ik dacht echt galstenen maar ze zagen niks op echo. Ben bang dat ze niks vinden en ze zeggen zie je wel pds terwijl volgens mij dit hoger zit dan mijn darmen. Tis meer de lever locatie.. Ik heb de ene dag meer pijn dan de andere dag en regelmatig last van flauwtes wat na mijn idee vaker gebeurt gelijk of 3 uur na een maaltijd of als ik wat in elkaar zit of tijdens autorijden wat dus gewoon eng is
ReagerenPamela24 januari 2018 om 23:05@foukje ben je al wat wijzer? Ben erg benieuwd daar ik precies dezelfde klachten heb als jou!!
Reageren