Zoeken Vraag het forum

Help!? Galstenen operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Raffaells

Hallo, ik ben 4 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon! Een maand erna had ik ineens hevige pijn in mijn ‘maagkuiltje’ dat is tot heden nog niet weg gegaan het is eigenlijk een constant zeurend (heel naar) soms brandend gevoel wat uitslaat naar mijn rechter bovenbuik en soms naar mijn rug en arm. Ik heb een echo van mijn buik gehad rn daar waren veel galstenen te zien. Maar uit bloedonderzoek kwam uit dat mijn galblaas niet ontstoken is. Nu heb ik ook een maagonderzoek gehad en daar kwam uit dat ik een bactrrie had en heb daar een kuur voor gekregen maar me klachten zijn niet weg en ook niet minder dat is inmiddels 3weken geleden. Dus nu willen ze mijn galblaas verwijderen. Denken jullie dat de klachten komen van de galstenen? Ik heb geen pijnaanvallen. Maar eigenlijk ren constant zeurend naar gevoel in mijn maagkuiltje en rechter boven buik het is heel vervelend en het belemmerd me echr in mijn dagelijks bezigheden. Ik ben benieuwd naar jullie mening alvast bedankt xxx

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De galstenen kunnen inderdaad de klachten veroorzaken. Daarnaast zou het wel goed zijn om ook te controleren of de bacterie ook daadwerkelijk weg is.

Reageren
    Raffaella

Ik heb van meerdere mensen gehoord die galstenen hebben gehad dat idd je ook klachten kan hebben als je galblaas niet ontstoken is die waren geopereerd en de klachten waren weg maar de arts zeg dat die het er niet echt bii vind passen, maar heb ook op verschillende forums gelezen wel een van een tijd geleden dat mensen de zelfde klachten hadden als k. Kunt u mij iets meer vertellen heeft u er ook last van gehad?

Reageren
    John (moderator)

De glasblaas hoeft niet perse ontstoken te zijn bij galstenen. En er zijn inderdaad meer mensen met vergelijkbare klachten. Zelf heb ik daar nog nooit last van gehad.

Reageren
Reageer op: Help!? Galstenen operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.