- Raffaella10 november 2016 om 14:06
Hallo lieve mensen,
Ik ben 4 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon! Een maand na de bevalling kreeg ik opeens een heel zeurend soms brandend gevoel in het maagkuiltje, paar weken verder heb ik een een echo gehad en er waren veel galstenen te zien. Bloed onderzoek zei dat mijn galblaas ontstoken was. Ook hrb ik een maag onderzoek gehad en daar kwam uit dat ik een bacterie had dus heb daar antibiotica voor gekregen. Maar het zeurende gevoel in er nog en eigelijk constant aanwezig ook rechts en links in me bovenbuik maar vooral in het midden ook heb ik last van boeren en soms komt er zuur omhoog. Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis. Ben bang want het belemmerd me echt in het dagelijks leven. Zou het door de galstenen kunnen komen? Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 november 2016 om 15:51Alle twee zijn mogelijk. Het zou kunnen dat de bacterie nog niet weg is, maar ook de galstenen kunnen de oorzaak zijn…
ReagerenRaffaella10 november 2016 om 19:37Dankjewel voor je snelle reactie, en hoe weet je dat?
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2016 om 19:49Omdat het bij de maagbacterie wel eens vaker voor komt dat die na een eerste behandeling niet weg is en omdat meer mensen die klachten wel eens hebben als ze galstenen hebben.
Reageren