Zoeken Vraag het forum

Galstenen operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Raff

Morgen word ik geopereerd mijn galblaas gaat eruit, ze hebben veel galstenen gezien maar hij is niet ontstoken, toch loop ik al maanden met zeurende brandende pijn in mijn maagkuiltje en rechterboven buik. Nu zegt de chirurg dat dat niet echt de symptomen van galstenen zijn.maar op internet kom ik wel degelijk mensen tegen die dezelfde klachten hebben gehad als ik. Toch maak ik me druk dat het goevoel na de operatie niet weg is. Wie stelt me gerust

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De klachten kunnen wel degelijk door de aanwezigheid van galstenen worden veroorzaakt.
    het zal goed als je ervan verlost bent.

Reageren
    Raff

En hoe weer u dat?

Reageren
    John (moderator)

Omdat meer mensen vergelijkbare klachten hebben met galstenen

Reageren
Reageer op: Galstenen operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.