- M9 november 2016 om 10:30
Hallo,
Vorige week maandag (31/10) heb ik twee verstandskiezen laten trekken en ik heb tegen de pijn ibuprofen gebruikt wat was voorgeschreven door de kaakchirurg. Enkele uren na het innemen van de eerste pijnstiller kreeg ik last van buikpijn en diarree. Later zag ik dat er lactose in deze pijnstillers zat en ben daarom direct gestopt omdat ik daar niet tegen kan.
Nu anderhalve week later heb ik nog steeds buikpijn en diarree.. Ik begin er een beetje wanhopig van te worden.
Enkele weken eerder zei de huisarts tegen mij dat ik prikkelbare darmen heb, maar ik twijfel een beetje aan deze diagnose. Er zijn geen onderzoeken gedaan voordat dit tegen mij verteld werd. Later is er op aandringen ontlasting onderzoek gedaan naar parasieten en dit was goed.
Kan deze reactie op ibuprofen horen bij prikkelbare darmen of is dit reden om (weer) terug te gaan naar de huisarts?1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 november 2016 om 11:13Het kan door PDS komen.. maar ik zou toch maar even terug gaan naar de huisarts.
Reageren