- Blossem5 november 2016 om 21:24
Na een tijdje darmklachten te hebben ontlastingtestgehad gehad klein beetje bloed na 2 weken nog een test geen bloed gevonden bloed onderzoek was ook goed moet ik dan toch darmonderzoek doen.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2016 om 21:28Heb je nog steeds darmklachten?
ReagerenBlossem6 november 2016 om 09:46Nee nu niet meer
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2016 om 10:46Als je verder geen klachten meer hebt, zou het niet perse nodig zijn.
Reageren
Heb je wel een verwijzing gekregen voor een coloscopie?Blossem6 november 2016 om 19:33Nee huisarts wil nog met collega huisarts overleggen maar zie wel op tegen zo’n onderzoek moet het altijd met roesje doet het zonder dan pijn?
ReagerenVrouw, 246 november 2016 om 19:56ik heb zelf een darmonderzoek gehad. Roesje werkte goed bij mij. ik merkte wel soms iets maar heel vaag omdat ik soort van sliep. Makkelijk doorgekomen dus haha.
Maar mijn zus had ook een darmonderzoek gehad, roesje gehad maar werkte niet(kwam door een medicijn die ze slikt geloof ik). heeft echt alles meegekregen en ze vond het totaal niet prettig. best pijnlijk dus. maar ligt ook aan de persoon denk ik.het ergste aan het onderzoek vond ik de 2 flesjes laxeermiddel die je uren van tevoren moet innemen..
ReagerenAnoniem7 november 2016 om 17:38zou ik toch laten doen kan een klein poliepje zijn ik heb dat ook laten doen
Reageren