- Anoniem13 juni 2016 om 14:58
Hallo
Ik leid aan een verkeerde ademhaling gepaard met hyperventilatie waar ik dus m’n klachten al voor heb. Maar sinds eergisteren is daar weer een klacht bovenop gekomen. Heb zo’n raar gevoel op mijn rug wat lijkt te zitten bij mijn longen maar weet dat niet zeker. Het voelt een beetje alsof het in een proces van helen is, ken je toch? als je bijvoorbeeld ergens ontsteking hebt gehad en het aan het helen is. soort jeukerig gevoel van binnen op m’n rug.
ook als ik op bepaalde punten druk (wervel) voel ik daar wat pijn. niet hele erge maar wel gevoelig. Ook heb ik ’n soort spierpijn op dezelfde locaties en onderrug. Laatst had ik er ook al last wat mij spierpijn leek maar wel stekende.
iemand bekend met dit soort klachten?
11 reactiesReagerenAnoniem13 juni 2016 om 14:59Ik ben niet iemand die zo snel even naar de huisarts gaat.
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 16:09Het is moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen.
Reageren
Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaanAnoniem13 juni 2016 om 16:19Maar zijn dat niet typische klachten van een hyperventilatie of stress
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 16:55Het zou kunnen, maar dat is zonder onderzoek niet met zekerheid te zeggen
ReagerenAnoniem13 juni 2016 om 21:19Zal wel geen longkanker zijn he? Ben 27 jaar oud ben ik wel bang voor!
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 21:26Nee hoor. Dat zou toch echt wel andere klachten geven
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 08:03Over welke klachten spreken we dan?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 08:30In ieder geval andere klachten. Laten we het daar maar op houden.
Reageren
Als ik je een lijstje ga geven, ga je je daar weer op focussen, ontstaat er nog meer onrust en angst en nemen de klachten de klachten die je nu hebt alleen maar toe.Anoniem14 juni 2016 om 13:13Die reactie was niet afkomstig van mij (Topic starter) doe mij dat lijstje maar niet inderdaad. Denk er al teveel aan en wordt ik alleen maar nog gekker. haha.
ReagerenAnoniem15 juni 2016 om 16:28Vanmiddag bij de huisarts geweest en heeft naar m’n longen geluisterd. Was niks vreemds te horen dus het was in ieder geval geen long-ontsteking of iets dergelijks. Ik neem aan dat als er een bacterie of wat dan ook gezeten heeft die dat wel gehoord zou hebben? Nu heb ik daarnaast nog een vraag, als ik bijvoorbeeld nou een ontsteking van hart-zak of bacterie zou hebben..zou die dat dan ook gehoord hebben via m’n rug?
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2016 om 16:31Neem van mij aan dat je dan al lang in het ziekenhuis zou zijn geweest.
Reageren