Zoeken Vraag het forum

Altijd verstopte neus,kortademigheid, hartkloppingen, vermoeid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

ik ben een meisje van 15 en heb een probleem, als sinds ik klein ben moet ik altijd niezen en mijn neus 100x op een dag snuiten, maar dat komt door mijn allergie voor huisstofmijt en hooikoorts. Ik heb er heel erg last van ik kan gewoon niet door mijn neus ademhalen het ks gewoon niet te doen, ook op school hoort iedereen me ademhalen en dat vind ik echt heel irritant. Ik ben bij de KNO geweest en heb zowat elke neusspray gehad maar niks helpt, ik heb half jaar geleden ook een neusschelp verkleining gehad maar dat ook zonder succes. Ik blijf door mijn mond ademhalen, de arts heeft me aangeraden om immunotherapie te nemen want ik heb ook een scheef neustussenschot maar daar wil ze nog niks aan doen, ik heb nu weekelijks een spuit en er verander gewoon niks, de klachten blijven: – nooit de neus kunnen ademhalen
    -kortademig
    – hoofdpijn
    -gevoel dat ik te weinig zuurstof krijg
    -vermoeidheid

Ik moet binnenkort weer naar de KNO maar ik weet echt niet wat ik verder moet doen.

Ik heb ook een half jaar geleden pfeiffer gehad, maar het man toch niet dat ik nu nog vermoeid ben en ik voel een bult in mijn linkerhals en die voel ik niet in de rechter. Ik denk dat het een lymfeklier is maar dat is ook al sinds ik pfeiffer heb opgezet en dat is dus al een halfjaar.

Kortom het gaat slecht, hebben jullie misschien tips of iets?

Bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De ziekte van pfeiffer kan best wel lang duren. Dat is niet zo vreemd. De lymfeklier zal ook een gevolg van Pfeiffer zijn.

Reageren
Reageer op: Altijd verstopte neus,kortademigheid, hartkloppingen, vermoeid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.