Kinkhoest klachten

Hallo, ook ik wil graag mijn verhaal kwijt. Onbegrip bij de zorg is bij kinkhoest een groot probleem. Mijn verhaal is, dat ik als jong meisje zware kinkhoest heb gehad. Als gevolg daarvan bij iedere verkoudheid dezelfde kinkhoest klachten. Ziek worden, daarna weken, maanden hoesten benauwdheid en een zeer vermoeid en pijnlijk lichaam. Ik ben nu 68 jaar, ook onderzocht bij longarts conclusie, Astma. Kijk en dat geloof ik niet, ik ben er van overtuigd dat het met de kinkhoest te maken heeft uit mijn jeugd. Hyperventilatie is het ook niet die diagnose heb ik ook al eens gekregen. Gek wordt je ervan. De rode draad door mijn leven waarbij ik elk jaar weken ziek kan zijn of ben. Dus zie ik mensen met griep of een verkoudheid dan schiet ik al in de stress. Zijn er mensen met dezelfde ervaring en is er ergens een arts die wel weet wat je kan/moet doen. Ik heb puffers gehad hielp niet. Het enige wat ik één keer heb gehad is prednison, dat hielp.Maar dat krijg je zomaar niet en kopen kan niet.

Reageer
Reageer op: Kinkhoest klachten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief