- anotje29 december 2021 om 17:42
Ik ben vandaag al de hele dag kortademig sinds ik wakker ben geworden. Ik heb lichte spierpijn tussen de schouderbladen, tot mijn schouders en gespanne kaak. veel zuchten en diep ademhalen, duizelig, en beetje misselijk, brok in de keel, alsof er iets in de weg zit waardoor ik niet goed kan doorademen. Hoort dat bij hyperventilatie/chv? Hartslag gaat ook soms nogal vlug met een overslag. Nou ben ik bang dat ik hierdoor kan stikken
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 december 2021 om 17:56Het zijn wel typische hyperventilatieklachten. Je gaat daar niet door stikken
ReagerenAnotje6 januari 2022 om 15:04Gister kreeg ik het weer, was al vroeg in de middag duizelig tot in de avond. Alles ging op en neer, En vandaag soort spannings hoofdpijn. Kan het kwaad als je zolang duizelig bent geweest? Is namelijk de eerste keer dat het zolang aanhield. Heb wel vaak een hele gespannen nek samen met vooral de onderkaak. Of moet ik hiermee naar de arts?
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2022 om 17:01Beter naar een fysiotherapeut om wat aan je nekspieren te laten doen
Reageren