- Markm2 september 2017 om 19:17
Hoi allemaal.
Ik heb sinds een maand of 10 last van af en toe benauwend ademen. Het is niet zo dat ik echt benauwd ben maar t gaat wat zwaarder. Eigenlijk is dit gekomen na een vliegreis waarbij ik enorm verkouden ben geweest (3 weken lamg zwaar verkouden door airco vliegtuig)
Tevens ook steeds slijm of nou ja tis niet echt slijmerig. Maar meer vocht in mn luchtwegen waardorr je constant zit op te halen. (Geen hoesten). Ziet er ook niet uit als slijmerig.
Ben inmiddels al 3x bij de huisarts geweest. Bliedonderzoek wijst niks uit. Longfunctietest laten doen. Daaruit kwam naar voren dat ik met medicatie iets meer inhoud had dan zonder. Maar niks schrikbarends. Longen klinken goed volgens huisarts.
Wel heb ik veel laat van maagzuur en oprispingen. Veel op boeren. Soms snachts wakker worden met de smaak van maagzuur in mn mond.
Vorig jaar een keer een geirriteerde slikdarm gehad door maagzuur.
Volgens huisarts komt de benauwdheid door maagzuur.
Heb maagzuurremmers. Af en toe is t wel minder if even weg. Maar t blijft terugkeren. En maak me dr soms wel wat druk over.
Iemand ervaring hiermee? Of herkenning?1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 september 2017 om 19:21Het zou vanuit je maag kunnen komen. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de MDL-arts.
Reageren