- JvB15 juli 2017 om 21:54
Hallo, sinds kort ben ik snel buiten adem. Het komt al voor bij een klein stukje lopen. Je let erg op je ademhaling, aangezien je zo snel buiten adem bent. Ik sport normaal veel dus snap niet waar het vandaan komt. Ik heb hier voorheen wel last gehad van m’n ademhaling, door wat ik denk hyperventilatie was, maar snap niet dat ik telkens zo snel buiten adem ben.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:57JvB15 juli 2017 om 22:08Ik kom uit op 38. Ik snap het niet want heb er nooit last van gehad. Kan overal zonder inspanning wel functioneren. Is het daarnaast schadelijk?
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 22:14Dat denk ik niet. Maar ik zou er dan wel even mee naar de huisarts gaan. Laat je luchtwegen eens controleren.
ReagerenJvB16 juli 2017 om 11:44Dank voor je bericht. Merk dat ik de laatste paar dagen ook erg veel gaap. Bij een stukje wandelen begin ik al snel heel snel te ademen.
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 13:24Dat lijken toch klachten van hyperventilatie. Maar dan waarschijnlijk aanvalsgewijs…probeer zo veel mogelijk via je buik te ademen.
Reageren