- Anoniem24 januari 2016 om 10:53
Mijn dochter heeft al 21 buikpijn! Bloedonderzoek laat geen bijzonderheden zien! Het begon als een soort van buikgriep, na een aantal dagen leek het op een blindedarmontsteking en nu 21 dagen verder heeft ze nog steeds de hele dag buikpijn! De huisarts en kinderarts denken aan een hardnekkige virusinfectie en dat het door uitzieken beter moet worden. De pijn is iedere dag hetzelfde en word niet beter of minder! 2 februari word er een echo gemaakt, maar moeten we dit nog een week aankijken?? Mijn dochter ligt nu al 3 weken op de bank, we doorbreken dit door haar dagelijks mee naar buiten te nemen! Iemand hier ervaring mee,en moet ik met mijn vuist op tafel slaan een eisen dat ze verder onderzoek gaan doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2016 om 11:59De echo is natuurlijk ook verder onderzoek….heel vervelend is natuurlijk dat het zo lang moet duren. Hoe is de ontlasting? Is er ook al een ontlastingsonderzoek gedaan? Hoe oud is je dochter?
ReagerenAnoniem24 januari 2016 om 12:43Ontlastingonderzoek was goed! Haar ontlasting is verder goed! Ze is 10 jaar oud! Echo is idd ook verder onderzoek, maar waarom moet het zo lang duren! Als ze kruipend over de grond was gegaan van de pijn dan hadden ze haar eerder onderzocht! Maar laat mijn dochter nu net een vrij harde tante zijn! Ze is ook nooit ziek, daarom ook mijn zorgen nu!
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2016 om 12:52Soms zijn er helaas wachttijden…
Reageren
Je huisarts zou een spoedverwijzing kunnen geven dan zou je er morgen wellicht naar toe kunnen.. De huisartsenpost is ook een optie. Die kunnen ook een spoedverwijzing geven voor de SEH…..