Zoeken Vraag het forum

Ongelukje met 15

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marjo

Mijn zoon had een misverstand met een leraar en dacht dat hij niet mocht. Hij moest alleen even wachten.ik heb met hem gesproken en met die leraar en ze denken dat het toch iets met zijn blaas is. Ik denk een ongelukje of eigenlijk dat hij een zwak moment had. 15 jaar kan een ongelukje dan nog en hoe kom ik daar achter.zonder veel gedoe met dokters

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Lijkt me toch vooral gewoon een ongelukje… en dat kan op alle leeftijden

Reageren
    Marjo

Dat eerste denk ik ook. Hij denkt dat hij zich minder hoeft te schamen als hij kan zeggen dat hij een blaasontsteking’of zoiets heeft. En die leraar hoeft zich dan minder schuldig te voelen dat hij hem vergeten heeft. Maar de rest van het verhaal is dat hij de hoge nood niet meer goed aan kon en in een zwak moment alles liet gaan.. Hij zal zich nog even moeten schamen (hij heeft een dinnetje in de klas) maar een blaas kwaal is veel erger. Bedankt Marjo

Reageren
Reageer op: Ongelukje met 15
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.