- Carine9 april 2018 om 11:23
hallo allemaal
wie kan mij helpen. Mijn zoon van 2 heeft zoveel moeite met water drinken. Ik geef al een tijde water mix met kleine sirope ‘zonder suiker’ maar nu hoor ik dat t niet goed is. Thee vindt hij ook helemaal niks. heeft tips voor me aub
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 12:17beter gewoon siroop gebruiken. En dan niet te veel daarvan. Dat is minder slecht dan siroop met zoetstoffen
ReagerenCatootje11 april 2018 om 20:37Het kan er misschien aan liggen wat voor soort thee; zwarte, groene, rooibosthee, kruidenthee. Groene thee met een klein wolkje melk smaakt misschien ook beter. Het kan er ook aan liggen hoe sterk je de thee zet. Vroeger lustte ik geen zwarte thee; achteraf bezien doordat mijn moeder hele sterke thee zette. Je kan ook meer waterhoudende voedingsmiddelen geven als fruit, een shake, groentesap, kooknat, soep enz.
Verder zou ik kijken naar de reden waarom ie weinig drinkt. Misschien tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Ik denk ook aan celzout natrium chloratum/nuriaticium. En zorgen dat ie voldoende zeezout krijgt.
Reageren