- Anoniem14 november 2013 om 11:44
Mijn zoontje is net 1 jaar en hoeft dus geen fles meer. Hij wil dit ook niet meer. Maar van andere dingen drinkt hij te weinig. Hij drinkt nog geen 500 ml. Waar hij er 700 zou moeten drinken. Hoe kan ik hem meer laten drinken? Heb al van alles geprobeerd!
4 reactiesReagerenTandor114 november 2013 om 20:30Hoe biedt je hem nu het drinken aan en wat geef je?
ReagerenAnoniem15 november 2013 om 20:23Ik probeer van alles sap, water, optimel, yoghurt drink, melk. En probeer het in een beker, een flesje, tuitbeker en in een pakje. Bedankt voor je reactie
ReagerenTandor115 november 2013 om 20:32De aanbevolen hoeveelheid vocht voor kinderen van 1-4 jaar bedraagt 0,5 – 1,0 liter. Ook voeding bevat vocht.
Reageren
Niet ieder kind heeft dezelfde behoefte aan vocht cq drinken.
Wat eet je kindje zoal op een dag?
Hoe is de ontlasting en hoe gaat met plassen?Anoniem26 november 2013 om 00:10Wanneer mijn kinderen griep hebben en niks binnen houden ook geen vocht hoor ik steeds dat wanneer ze normaal plassen en de urine een normale kleur heeft ik me niet zoveel zorgen hoef te maken.
In winkels kun je ook ORS kopen dit is tegen uitdroging dit geef ik bij de bovenstaande situatie.
Misschien kun je er een spelletje van maken? Hem zelf een lekker drankje en een leuke.beker laten.uitzoeken
Reageren