Zoeken Vraag het forum

Naar school met oorontsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn dochter van 15 heeft al sinds vorige week last van oorontsteking, het begon met een kleine verkoudheid die snel in griep is overgeslagen. Zaterdag kreeg ze ineens echt stekende pijn in haar linker oor en toen was ze ook gedeeltelijk doof in haar oor, ik had daarna een beetje olijfolie in haar oor gedaan tegen de pijn maar daarna kwam er allemaal van die pus met bloed uit haar oor dus ik vermoed dat het trommelvlies gescheurd was al voordat ik de olijfolie in haar oor deed. Ze heeft sinds maandag antibiotica gekregen en ze voelt zich nu weer wat beter, al is ze wel nog een beetje grieperig(zonder koorts) en duizelig, wel wat minder oorpijn maar ze wilt toch heel graag naar school morgen omdat ze morgen drie proefwerken heeft maar ik ben bang dat haar oor anders nog meer ontstoken raakt.

Groetjes,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Wellicht is het verstandiger om niet te gaan

Reageren
Reageer op: Naar school met oorontsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.