Zoeken Vraag het forum

Oorontsteking en wat nu?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Hallo,

Afgelopen woensdag voelde ik al een oorpijn opkomen. Dus ben ik begonnen met 3x 2 tabletten paracetamol en 3 à 4 keer neusspray. Donderdag en vrijdag redelijk misselijk geweest, buikgriepje.
    Gisteren was de misselijkheid en de oorpijn grotendeels weg dus dacht ik dat ik wel even naar een feestje kon gaan. Met watjes in de oren ( want de muziek stond best hard ) heb ik het 5 uur kunnen uithouden. Maar na 5 uur begon een oor toch wat pijn te doen. ben toen naar huis gegaan en heb de watjes uit gedaan, dat ene oor suisde even 5 seconde heel hard maar was daarna weer normaal. Wel had ik weer een beetje oorpijn

Vandaag suizen beide oren een beetje, de pijn is grotendeels weg.
    Nu durf ik alleen niet weer weg naar een feestje met watjes omdat ik bang ben dat ik een fout heb gemaakt door te vroeg te gaan met een oorontsteking

Wat moet ik nu doen, naar de dokter om het te laten beoordelen.
    Of kan het geen kwaad om toch eventjes te gaan met bescherming (watjes)

1 reactie
    Reageren
    Enam60

Bij Ooronstekking moët je naar je Huisarts om twee oordreppels te krijgen een druppel Voor oor pijn 1-6 x per dag en de andere druppel Voor Ooronstekking 3 druppels 3x per dag , ik heb de zelfde klachten als jouw en ik wachtte Voor een week maar het luktte niet daarom heb ik naar mijn Huisarts gegaan.

Reageren
Reageer op: Oorontsteking en wat nu?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.