- Anoniem5 oktober 2016 om 17:13
Hallo,
Sinds kleins af aan ben ik geoppereerd geweest aan mijn rechter oor. ze hebben buisjes geplaatst dat normaal na paar maanden zou moeten dichtgroeien, wat niet het geval was. Ik moet al jaren oordopsjes dragen als ik ga zwemmen of in contact komt met water. De dokters hebben vaak gezegd dat ik zou moeten heroppereren om het terug dicht te doen maar ben een beetje bang dat het niet zou helpen, iemand enige ervaring ermee ? 7
Ik heb al heel mijn leven last van drukkend gevoel in het oor. Als ik praat is het precies of ik alles in mijn eigen hoor en tegen mezelf bezig ben, precies of ik alles luider hoor dan het moet zijn. Het sociaal contact met andere mensen wordt steeds vermijd door de pijn, ik wil verandering. Alle dokters zeggen wel iets anders, ofwel is het een allegrie ofwel zijn mijn buisjes veel te fijn en moeten ze vergrooten ofwel … Het wordt zeer vervelend en ik wil graag een oplossing vinden om beter te kunnen leven. Alles steekt tegen terwijl ik eigenlijk gelukkig moet zijn met wat ik heb. Door de pijn is alles anders.. als er geen alternatief is moet ik wel iets anders vinden en zelf een einde aan maken. het wordt teveeel, heeft iemand enige tips/raad?
alvast bedankt !!