Zoeken Vraag het forum

Druk gevoel op oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hii ik heb erg last van druk op mn oren gevoel dat ik een beetje in een tunnel zit en probeer te klaren maar dit lost het niet op. Heb een gehoortest gedaan en mijn rechteroor was perfect andere oor heel klein dipje op 6khz frequentie maar de andere frequenties waren rond de 0db tot 5db, niks bijzonders gewoon prima gehoor. Nu ben ik ook verkouden (hooikoorts) zou dit ermee te maken hebben? Trommelvlies was rechts iets ingetrokken maar links leek normaal. Hebben jullie tips om dat volle gevoel weg te krijgen?

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je ook al eens met de klachten bij de huisarts geweest?

Reageren
    Anoniem

Nog niet. Ik ga er dinsdag naar toe. Het is echt verstopt gevoel best vervelend, weet even niet wat ik nu moet doen, maak mij ernstige zorgen

Reageren
    John (moderator)

Misschien moeten je oren gewoon worden uitgespoten

Reageren
    Anoniem

Ik had wel een paar dagen geleden een gehoortest. Een trommelvlies was wel wat ingetrokken.

Reageren
    John (moderator)

En wie heeft de gehoortest gedaan?

Reageren
    John (moderator)

En waarom dan een gehoortest? Heb je dan gehoorverlies?

Reageren
    Anoniem

Specsavers. Niet persè meer een vol gevoel, hoor alle tonen nog wel goed. Maar gewoon een zenuwachtig gevoel rond mn oren. De huisarts kon vrijdag niet dus als ik een hoortest doe is dat alvast uitgesloten

Reageren
    John (moderator)

Een gehoortest zegt dus vooral iets over je gehoor maar niet over je oor.

Reageren
    Anoniem

Links was ingetrokken en verklaard die dip in mn gehoor. Rechts was normaal. Toch ervaar ik in beide oren was gehoorverlies. De huisarts zei dat dit psychisch is omdat de hersenen het geluid niet symmetrisch horen. Ik vind het maar een vaag verhaal. Ben benieuwd wat u hiervan denkt

Reageren
    Anoniem

Ben bij de huisarts geweest. Links is ingetrokken en verklaard volgens de huisarts die dip in de gehoortest en het volle gevoel. Rechts is er niks aan de hand zegt de huisarts toch voelt dat ook vol aan. Volgens hem is dat meer pyschigisch

Reageren
    Anoniem

Rechts is volgens de huisarts normaal. Hoor amper wat in dat oor. Heb nu ook lichte oorpijn

Reageren
    John (moderator)

De huisarts zou toch gelijk kunnen hebben

Reageren
    Anoniem

Jaa zekers. Daar ga ik vanuit. Het is het gevoel alsof ik onderwater zit. Ookal hoor ik de hoge tonen wel redelijk goed. gehoor is soms minder de andere keer wat beter. Nu besef ik hoe belangrijk gezondheid is. Ben heel blij als het weer een beetje normaal wordt.

Reageren
    Annie

Ik heb al 3 jaar een verschrikkelijk vol/druk gevoel op m’n oor heb geen tinnitus maar door die druk ben ik elke dag heel duizelig.

Reageren
Reageer op: Druk gevoel op oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.