- Anoniem20 maart 2022 om 11:19
Hii ik heb erg last van druk op mn oren gevoel dat ik een beetje in een tunnel zit en probeer te klaren maar dit lost het niet op. Heb een gehoortest gedaan en mijn rechteroor was perfect andere oor heel klein dipje op 6khz frequentie maar de andere frequenties waren rond de 0db tot 5db, niks bijzonders gewoon prima gehoor. Nu ben ik ook verkouden (hooikoorts) zou dit ermee te maken hebben? Trommelvlies was rechts iets ingetrokken maar links leek normaal. Hebben jullie tips om dat volle gevoel weg te krijgen?
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2022 om 16:12Ben je ook al eens met de klachten bij de huisarts geweest?
ReagerenAnoniem20 maart 2022 om 17:06Nog niet. Ik ga er dinsdag naar toe. Het is echt verstopt gevoel best vervelend, weet even niet wat ik nu moet doen, maak mij ernstige zorgen
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2022 om 17:12Misschien moeten je oren gewoon worden uitgespoten
ReagerenAnoniem20 maart 2022 om 17:25Ik had wel een paar dagen geleden een gehoortest. Een trommelvlies was wel wat ingetrokken.
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2022 om 17:26En wie heeft de gehoortest gedaan?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2022 om 17:28En waarom dan een gehoortest? Heb je dan gehoorverlies?
ReagerenAnoniem20 maart 2022 om 17:35Specsavers. Niet persè meer een vol gevoel, hoor alle tonen nog wel goed. Maar gewoon een zenuwachtig gevoel rond mn oren. De huisarts kon vrijdag niet dus als ik een hoortest doe is dat alvast uitgesloten
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2022 om 17:41Een gehoortest zegt dus vooral iets over je gehoor maar niet over je oor.
ReagerenAnoniem22 maart 2022 om 09:50Links was ingetrokken en verklaard die dip in mn gehoor. Rechts was normaal. Toch ervaar ik in beide oren was gehoorverlies. De huisarts zei dat dit psychisch is omdat de hersenen het geluid niet symmetrisch horen. Ik vind het maar een vaag verhaal. Ben benieuwd wat u hiervan denkt
ReagerenAnoniem22 maart 2022 om 10:09Ben bij de huisarts geweest. Links is ingetrokken en verklaard volgens de huisarts die dip in de gehoortest en het volle gevoel. Rechts is er niks aan de hand zegt de huisarts toch voelt dat ook vol aan. Volgens hem is dat meer pyschigisch
ReagerenAnoniem22 maart 2022 om 11:04Rechts is volgens de huisarts normaal. Hoor amper wat in dat oor. Heb nu ook lichte oorpijn
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2022 om 15:05De huisarts zou toch gelijk kunnen hebben
ReagerenAnoniem22 maart 2022 om 15:13Jaa zekers. Daar ga ik vanuit. Het is het gevoel alsof ik onderwater zit. Ookal hoor ik de hoge tonen wel redelijk goed. gehoor is soms minder de andere keer wat beter. Nu besef ik hoe belangrijk gezondheid is. Ben heel blij als het weer een beetje normaal wordt.
ReagerenAnnie22 april 2022 om 12:52Ik heb al 3 jaar een verschrikkelijk vol/druk gevoel op m’n oor heb geen tinnitus maar door die druk ben ik elke dag heel duizelig.
Reageren