- Anoniem17 juli 2016 om 08:00
Heey, een paar weken terug heb ik een buisje laten plaatsen omdat ik op vakantie zou gaan (met de auto) en bang was voor drukverschillen wanneer we in de bergen zouden
komen. Hier heb ik namelijk vaker last van gehad, en dan knapt mijn rechtse oor niet open en hoor ik slecht. Daarom leek een buisje me verstandig. Echter heb ik hierna in de auto erg veel pijn gehad aan het rechtse oor en hoorde er ook slecht mee. Nu,2 weken later hoor ik er nog niet heel goed mee en ik hoor m’n hart ook steeds heel duidelijk pompen rechts. Dus ik wil hem er graag uit laten halen en verder langdurige neusspray gebruiken voor het openen vd buis van Eustachius. Maar nu mijn vraag, hoe groot is de kans dat mijn trommelvlies dicht groeit na verwijderen van het buisje? Heeft iemand ervaring?Groetjes Jes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juli 2016 om 09:26Dat trommelvlies groeit wel weer dicht. Dat is geen probleem
ReagerenAnoniem19 juli 2016 om 21:09Is dat met zekerheid te zeggen? anders blijf ik misschien last houden
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2016 om 21:11In principe groeit het gewoon weer dicht als het buisje is verwijderd
Reageren