- Anoniem10 november 2015 om 19:57
Ik heb vorige week een buisje laten plaatsen omdat ik na elke verkoudheid 2 to 3 weken met een verstopt oor zat. Op het moment dat het buisje geplaatst werd had ik geen klachten en helaas meteen na het plaatsen hetzelfde volle dove gevoel in mijn oor. Alsof ik 10 meter onder water zit met daarbij een hoge fluittoon. 5 Dagen Sofradex gehad wat niets hielp, er zat immers geen ontsteking. De KNO arts zegt er verder niks aan te kunnen doen. Hij heeft geen idee waarom mijn oor dicht zit en het is bij hem ook niet bekend dat dit vaker voorkomt. Tja, en nu? Het is een heel vervelend gevoel, geluid zingt rond in mijn hoofd en alles komt hard binnen. En dan de hele dag die druk op mijn hoofd die me soms doet duizelen op mijn benen. Iemand de gouden tip? Ik werk in het onderwijs en kan dit echt niet gebruiken.
1 reactieReagerenAnoniem23 april 2016 om 11:31hier hetzelfde probleem. Vrijdag een buisje laten plaatsen en nu wederom een drukkend gevoel in mijn oor en pijn. Gehoor is minder. Maandag meteen cotnact opnemen en anders buisje er maar weer uit. Is echt vreselijk zo.
Reageren