Zoeken Vraag het forum

Oorsuizen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik ben 2 dagen geleden uitgeweest en stond denk ik iets te dicht bij de boxen. Ik hoor nu al 2 dagen een constant gepiep in mijn oren. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt en gaat dit nog over of niet? Maak me een beetje zorgen. Is dit nodig?

Grtjs

23 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaan en naar de oren te laten kijken

Reageren
    Anoniem

Dat heb ik al gedaan en hij heeft medicatie voorgeschreven en binnen een week zou het over moeten zijn. Maar ben er niet gerust in

Reageren
    John (moderator)

Dan de medicijnen maar eerst eens gebruiken……

Reageren
    Anoniem

Ik heb wel geen gehoorverlies ik hoor nog alles zoals daarvoor maar alleen hoor ik nu die piep erbij. Ik veronderstel dat dat wel goed is

Reageren
    John (moderator)

Dat scheelt in ieder geval al….
    Even geduld dus

Reageren
    Anoniem

De medicatie slaagt nog niet direct aan, hoelang kunnen tijdelijke oorsuizen duren?

Reageren
    John (moderator)

Dat is op voorhand moeilijk te zeggen…je moet toch eerst maar eens de kuur afmaken

Reageren
    Anoniem

Heb jij hier ook al eens last van gehad? En je wordt er heel erg kwaad en gefrustreerd van

Reageren
    John (moderator)

Ik heb daar zelf nog nooit past van gehad. Maar ik kan me wel voorstellen dat het erg frustreert…..

Reageren
    Anoniem

De suizen beginnen minder luid te worden dus ik denk dat het binne 2 dagen wel over zal zijn. Misschien kan het zijn dat ik me de suizen gewoon inbeeld?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden……
    Als het maar minder wordt en weggaat. dat is het belangrijkste

Reageren
    Anoniem

Ik heb er wel vertrouwen in dat het bijna weg gaat gaan

Reageren
    Anoniem

Kan het zijn dat de oorsuizen langer dan een week duren en dan weg gaan want mijn tante zei dat. Of misschien beeld ik mij die suizen gewoon in,is dat ook mogelijk?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen. Misschien focus je er te veel op…

Reageren
Reageer op: Oorsuizen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.