- Anoniem27 augustus 2015 om 00:22
Ik heb reeds een 2-tal dagen een vervelend gevoel in de keel. Het situeert zich aan de linkerkant ter hoogte van de ‘onderkant van de kaak’ (gevoel zit weliswaar binnen).
Het voelt alsof er iets vast zit al kan het misschien ook inbeelding zijn?
Ik dacht eerst aan een droge keel, maar het is continu vervelend, niet bij het slikken.
Ik denk misschien dat het van eten komt, onlangs at ik nochtans gratenloze vis, maar er kan altijd wel een graatje in zo’n vis blijven zitten.
Ik heb er last van, niet dat het prikt of pijn doet, maar het is gewoon zeer vervelend en schuurt een beetje precies in het binnenste van mijn keel.
Weet iemand hier raad mee? Wacht ik nog even af tot een dokter te raadplegen of dien ik zo snel mogelijk te gaan? Wat zijn de mogelijke oorzaken? Is er kans dat het ‘iets’ toch loskomt en in de slokdarm kan komen vast te zitten ?
Alvast op voorhand bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2015 om 10:05Misschien een amandel die wat is opgezet of een beginnende keelpijn….
Reageren
Als de klachten aanhouden, kun je natuurlijk even naar de huisarts om naar je keel te laten kijkenAnoniem29 augustus 2015 om 11:16Bedankt voor je antwoord, de pijn is nu wat verminderd maar is er nog.
Kan wel goed een ontsteking van de amandelen zijn, ik zal het opvolgen.
Reageren