- Anoniem17 juli 2016 om 05:16
Ik heb al een paar weken last van een raar gevoel in mijn keel, onderaan. Alsof er iets zit. Een druk. Soms lijkt het gevoel ook van lager te komen, daar bij de botten van de hals. Soms heb ik het gevoel alsof ik door dat gevoel ook benauwder ben, maar dat weet ik niet of dat ook echt zo is. In ieder geval niet vaak.
Af en toe als ik slik heb ik ook ineens last van keelpijn aan alleen de rechterkant. Maar na een paar keer slikken gaat dat weer over. Dat gevoel in mijn keel heb ik niet iedere dag, wel bijna iedere dag, en het gevoel blijft maar heel eventjes. Ik voel het niet de hele dag door. Het komt en het lijkt alsof het na een paar minuten weggaat.Ik zou niet weten wat het kan zijn en of anderen hier ook last van hebben?
3 reactiesReagerenAnoniem17 juli 2016 om 05:25Nou, nu houdt het wel langer aan dan een paar minuten. Bijna een uur. Maar ik weet ook niet precies hoelang ik dat normaal heb.
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2016 om 08:50Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts. Het is namelijk moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen
ReagerenAnoniem18 juli 2016 om 06:58Oke, ja. Ik merk nu ook dat ik soms ’s avonds last krijg van wat steekjes aan de rechterkant van mijn voorhoofd.
Reageren
Maar dan zal ik wel naar de dokter gaan als het aanhoudt.