- Anoniem1 mei 2015 om 21:20
Ik heb deze vraag al meerdere keren voorbij zien komen maar misschien dat iemand mij hier toch mee kan helpen.
Woensdag avond zat ik te gamen en gebruik daarbij een koptelefoon maar ik heb die maar voor maximaal 15/30 minuten op gehad. Voor de rest van de dag had ik niet veel gebruik gemaakt van de tv maar zat wel achter de computer. Ik ging rond 1 uur naar bed maar bleef op mijn telefoon tot ongeveer 3 uur. Toen ik van plan was om te gaan slapen kreeg ik opeens een piep in mijn rechter oor. Ik had dat al vaker in mijn rechter oor dus dacht dat het na een paar seconden wel weg zou gaan, maar niet dus! Ik heb er de hele nacht last van gehouden en kon pas rond 5 uur slapen. Toen ik wakker werd had ik de piep nog steeds. De piep gaat soms weg maar komt vaak weer terug. Nu op 1-5 Heb ik er nog steeds last van. Het gaat soms weg maar komt uiteindelijk weer terug.
Mijn vader zegt dat ik dit weekend maar even moet kijken hoe het gaat en anders maandag of dinsdag even langs de huisarts. Is dit een goed idee of zou ik toch moeten proberen om eerder een huisarts of KNO-arts te zien aangezien ik ergens had gelezen dat je er zo snel mogelijk mee naar een huisarts moet gaan.
Wat ik dus probeer te vragen is of ik hier gewoon mee moet afwachten of toch zo snel mogelijk naar een huisarts moet gaan.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2015 om 22:38Tot maandag kun je daar wel mee wachten.
ReagerenAnoniem10 juni 2015 om 23:32Nou Tandor, nu meer dan een maand later helaas nog steeds last van die piep. Toen ik naar de huisarts was gegaan kreeg ik een flesje neusspray mee (fluticason actavis) maar dat heeft dus helaas niet geholpen. Deze week maar even een afspraak maken en kijken of ik doorverwezen kan worden naar een KNO-arts. 🙁
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 00:04Je kunt zeker doorverwezen worden. Je hebt de klachten al lang genoeg dacht ik zo
Reageren