Zoeken Vraag het forum

oorsuizen, ruis, piep, doofheid na een narcose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Toen ik vanwege een hernia – operatie bijkwam uit narcose heb ik 2 dagen lopen niezen/kriebel in m’n neus gehad, na paar dagen kreeg ik een hoge pieptoon in m’n rechter oor en nu heb ik een ruis/suis in oor… ben half doof en alle gesprekken konen mechanisch binnen, huisarts zegt dat slijmvliezen geirriteerd zijn en binnenoor bol staat, neusspray Mometason gekregen…. kan dagen duren voordat ik resultaat merk, ben ten einde raad aangezien mijn andere oor al sinds tientallen jaren een beschadiging heeft gehad door een bact.infectie en daar dus al half doof van ben. Adviezen welkom. Paula

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Laat je door de huisarts dan verwijzen naar de KNO arts als de spray geen resultaat geeft.

Reageren
    Anoniem

Ja dat is inderdaad de volgende stap… maar was eigenlijk benieuwd naar andere ervaringen ! Bedankt.

Reageren
    Jeffrey

Ik ben vorige week geopereerd aan een nekhernia. Dit hebben ze gedaan via de hals eerste 2 dagen had ik soort klappende oren alsof druk loskwam achter gehoorvlies. Nu al 4 dagen lang ruis piep in me oren en wordt er aardig gek van. Niezen hoesten en dri ken gaat nog steeds samen met pijn. Als im slik voel ik soort spier klappend gevoel links in me hals terwijl ik rechts ben geopereerd. Iemand anders ook deze symptomen gehad? En vooral hoe ging het over met behulp van wat?

Reageren
Reageer op: oorsuizen, ruis, piep, doofheid na een narcose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.