Zoeken Vraag het forum

Erg duizelig en moe, wat is dit? (zie uitleg)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Michelle15

Hoi allemaal,Ik heb 1 jaar last gehad van duizeligheid (naar een neuroloog geweest en mri scan gehad), dit ging een tijdje beter totdat ik ineens een soort aanval kreeg zo’n 3 dagen geleden. Vanaf dat moment ben ik constant duizelig en erg moe ook. Het is nu erger en anders dan toen ik het eerst had. Waar ik zoal last van heb:
    – erg moe
    – zware armen en benen
    – erg duizelig
    – na een avondje in een discotheek als ik de bob ben, ben ik altijd nog duizeliger terwijl ik niks drink.

Het ergste vind ik dus die duizeligheid. Ben er toen al zovaak voor naar de dokter geweest en elke keer met niks naar huis gestuurt dat ik eerst wilde vragen of mensen dit herkennen.

Als ik zo ga nadenken lijkt het iets met mijn evenwichtsorgaan te zijn omdat ik na harde muziek enorm duizelig ben, maar met die moeheid kan het ook wel bloedarmoede zijn. Wie heeft soortgelijke klachten?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed om toch maar even naar je huisarts te gaan.
    Bloedarmoede zou kunnen maar de ziekte van Pfeiffer zou ook een optie kunnen zijn.
    Bloedonderzoek kan daar uitsluitsel over geven. Daarnaast kun je dan even naar je oren laten kijken om te zien daar misschien je duizeligheid vandaan komt.

Reageren
Reageer op: Erg duizelig en moe, wat is dit? (zie uitleg)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.