- Michelle158 februari 2015 om 09:59
Hoi allemaal,Ik heb 1 jaar last gehad van duizeligheid (naar een neuroloog geweest en mri scan gehad), dit ging een tijdje beter totdat ik ineens een soort aanval kreeg zo’n 3 dagen geleden. Vanaf dat moment ben ik constant duizelig en erg moe ook. Het is nu erger en anders dan toen ik het eerst had. Waar ik zoal last van heb:
– erg moe
– zware armen en benen
– erg duizelig
– na een avondje in een discotheek als ik de bob ben, ben ik altijd nog duizeliger terwijl ik niks drink.Het ergste vind ik dus die duizeligheid. Ben er toen al zovaak voor naar de dokter geweest en elke keer met niks naar huis gestuurt dat ik eerst wilde vragen of mensen dit herkennen.
Als ik zo ga nadenken lijkt het iets met mijn evenwichtsorgaan te zijn omdat ik na harde muziek enorm duizelig ben, maar met die moeheid kan het ook wel bloedarmoede zijn. Wie heeft soortgelijke klachten?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 februari 2015 om 11:52Ik denk dat het goed om toch maar even naar je huisarts te gaan.
Reageren
Bloedarmoede zou kunnen maar de ziekte van Pfeiffer zou ook een optie kunnen zijn.
Bloedonderzoek kan daar uitsluitsel over geven. Daarnaast kun je dan even naar je oren laten kijken om te zien daar misschien je duizeligheid vandaan komt.